problemy z potencją

Klucz do twojej mocy

12

indeks1
Sekret Twojej siły

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o swoją wagę. Okazuje się, iż nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja spadaniu poziomu testosteronu we krwi. I odwrotnie – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje przyrost poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których działanie polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, na przykład… testosteronu. Przewlekłe lub częste głodówki czy totalne
erekcja
wykluczenie wszelkiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo małej lub prawidłowej wagi ciała też może negatywnie wpływać na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj według zasady „to, co słuszne dla mojego serca, jest dobre dla mojego penisa”. Nadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. Skutkiem tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – transfer krwi. Ponieważ erekcja polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie skutek, gdy tej krwi do rzeczonego narządu dopłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeśli chcesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra cena
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w przeróżnej postaci pozostaw na wyjątkowe okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają mnóstwo błonnika, który skutecznie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.

About the author / 

admin